Sunday, July 3

this is our song ' part II


här kommer lite bonusläsning igen, del två alltså :)
ja, vad älskar jag inte med honom? det hade blivit en väldigt kort lista kan jag meddela :)
Till en början med, lite ytliga saker såattsäga. Jag älskar hans leende, det får mig att smälta, jag älskar hans ögon, som jag kan drömma mig bort i. Sen är det dessutom ett stort plus att han är alldeles lagom lång och supersnygg <3
Jag älskar hans charm, när han är lite flirtig, och framförallt att han får mig att skratta. Jag har alltid roligt när vi ses, jag ler och skrattar om vartannat för medvetet och omedvetet roliga saker som han säger eller gör :) jag älskar verkligen att han är så otroligt omtänksam, han sätter mig i första hand, och det märks verkligen att han bryr sig, på riktigt. Det är en sak som man (jag iallafall) verkligen värdesätter och önskar hos en kille, och Valle sätter full pott där! :) Han får mig också att känna mig trygg &säker, älskad och behövd, bara genom att vara hos mig, hålla om mig eller le sitt speciella lyckliga leende :)
Jag älskar sättet han håller om mig på ibland när vi ska sova, som om vi aldrig vill släppa taget om varann, som om vi aldrig behöver vara något annat än varandras. Jag älskar att han håller om mig eller pussar på mig ibland i sömnen, det är så himla gulligt ^^ En annan sak som verkligen spelar roll är att han är säker. Han är säker på oss. Pratar han om att vi en dag när vi är gamla kommer att sitta i solen på en parkbänk tillsammans finns det inget som helst som känns konstigt, förhastat, nervöst eller fel. Det känns som att det visst är möjligt, han säger det som om det skulle vara det mest självklara i världen. ingen tvekan om att vi hör ihop, ingen tvekan om att vi har något vackert, bestående. och jag älskar att lyssna när han pratar. höra honom berätta om vad som helst, naturfenomen eller fysikaliska saker, ny flashig teknik eller en tanke som kommit för honom. jag älskar att lyssna på honom för att han har världens mysigaste röst, och jag älskar att lyssna på honom för att det låter som han kan allt. allt om allting, skulle inte tvivla en sekund om jag inte har belägg för det.
 en annan fin sak är att vi är på samma plan med "förhållandegrejer". att vi båda tycker om att spendera mycket tid med varandra, ofta. Att vi kan pussas offentligt och helst håller handen ute. att vi har en lagom jämvikt och att vi ser lika på hur det ska vara, när man är två. Jag älskar att vi är så bra för varann.
och allt det som står här ovan, allt det och lite till är det som gör att jag älskar allt som är han och allt som jag kan förknippa med honom. att jag inte kan peka ut något fel eller något jag inte tycker om, för att även om det finns, så spelar det ingen roll alls. Det enda som spelar roll är att vi fortfarande har varandra. att det funkar så bra som det gör och att vi älskar varandra så mycket som vi gör, ungefär lika mycket. att vi gör varandra lyckliga. <3
Jag älskar dig Valle <3

No comments:

Post a Comment