Wednesday, July 13

for a moment '

det blev visst inget påvägeninlägg, vi har haft saker för oss ^^
I måndags var vi båda trötta efter jobb, vi fixade hallonsmoothie, gick på körsbärspromenad och såg ett sista serieavsnitt, myste och såg första halvan av Memento, som kändes som den var hur lång som helst. Sovmorgon blev det igår, älsklingen sov en timme längre än jag ^^ efter frukost bestämde vi oss för att ta vara på det fina vädret och åkte ut till en fin halvö där det läade :) Valle plockade lite blommor till mig och vi stekte i solen ett tag.

Väl hemma blev det fika, och sen satte vi igång med bakningen, åtta stora och tjugo små kanelbullar :) och när bullarna var klara stack vi ut och sprang, 6 km ungefär :) sen blev det dusch och mat, Valle offrade sig och kollade på So You Think You Can Dance med mig (a) och så såg vi andra halvan av Memento och myste lite innan vi skulle sova :)

idag har vi bara hunnit med frukost, Valle skjutsade in mig till stan innan han skulle till jobbet, och jag ska själv köra till jobbet om nån timme ^^ jobbar sent idag, hoppas på att det händer något trevligt imorgon :) och hoppas på att solen kikar fram lite, och att vi slipper regn.







Now so quiet,
her beating heart
became a boom

No comments:

Post a Comment