Saturday, July 16

push it '

Fredagkvällen var mycket trevlig! :)
festligheter hos Emma med massa trevligt folk, dock blev det inte riktigt som jag tänkt mig med utgång och så, och jag lyckades med lite allt möjligt. Men det var roligt iallafall!
Imorse blev det sovmorgon med hjärtat, vi gick runt på stan, köpte fika som vi förtärde vid Borgmästarekajen :) vi var väldigt trötta båda två, men det blev lite segande i sängen innan vi mötte Ida en snabbis :) En film har vi hunnit med också! och nu är det lite mer segande och mysigheter, kanske blir någon mer film innan vi somnar ikväll. Imorgon ska jag försöka ta mig ut och springa innan jobbet, får se hur det går med det. Problemet är ju inte att jag börjar tidigt (klockan tre) utan att jag blir lite mer omotiverad när Valle är hos mig ^^
hoppas ni har en fin helg.!


Stranger I know so well,
you got me tripping over myself

No comments:

Post a Comment