Sunday, July 10

the girls of Emerald Street '

fin dag!
efter en trött men fin kväll hos Valle igår med serieavsnitt, kvällsfika, mer serie och mys och så, sov jag gott i älsklings säng :) och sovmorgon fick vi också! med sommarfrukost; mjölk och flingor med färska trädgårdshallon & -smultron. blir det bättre?
Valle körde till jobbet vid halv tolv, jag körde till Rusta och köpte balsam (50 kr billigare än Åhléns) samt öronsnäckor från Skullcandy som var på rea på Elgiganten ^^ sen blev det dusch hemma, och så tänkte jag gå nåt mer ärende innan jag kom på att det var söndag, och allt i stan utom Åhléns var stängt. då blev det att möta Ida istället, vi drog till stranden i stekvärmen, Jocke, Linus &Axel kom också, och Emma med efter en stund :)

Vid fyra ungefär drog vi tjejer och handlade inför kvällens grillning, och hos Emma blev det att laga klyftpotatis &grilla fläskkarré medan Jocke &Linus kollade på. Vi åt på en solvarm balkong, och när killarna stuckit igen blev det Singstar från mellanstadiet, Ida &jag sjöng igenom istortsett alla sångvänliga låtar, Valle kom och lyssnade en kort stund, sen bytte vi sången mot dans, Just Dance 2 på wii som var.. roligt och konstigt, vi skrattade iallafall ^^

Imorgon är det jobb igen, åtta till tre, och Max, Ida &Emma ska komma ut och spela minigolf ^^ Sen när jag slutat blir det chill på Långö, god hemmamat och sen blir det nog ut till Valle på kvällen :) stannar förmodligen i Listerby till på onsdag, då vi båda ska jobba igen. blir kanske nåt mobilinlägg på vägen, sen kommer nästa riktiga update på onsdag vid elva på kvällen.
Nu ska jag snart sova så jag är hyfsat pigg imorgon.
Ni får nån bild också, en suddig och en mindre bra på förrgårdagens, :)
Skjortan från Vero Moda, och så Jockes slips! :)


All the boys in the halfway houses
Wave to the girls of Emerald Street

No comments:

Post a Comment