Tuesday, April 24

hey, you might need a raincoat,-

minuterna närmar sig dagen innan tentan, och jag närmar mig väl sistadagenångesten som följer med. mest för att inte jinxa det tror jag, men det tänker jag inte egentligen.

det fina vädret gjorde mig glad, och efter statistikräkning på SOL tog vi falafellunch på domkyrkans läsida och laddade solcellerna. jag passade på att ta en löprunda när jag kom hem, dock var det otroligt blåsigt längs med sjöarna vilket gjorde det ganska tungt. 8 km blev det iallafall, även om det inte gick så fort. mina benhinnor börjar bli ledsna nu också, hade ganska ont efteråt. av den anledningen är det skönt att det inte är mycket mer än en vecka kvar till loppet, även fast jag ser fram emot det väldigt mycket., men sen blir det vila -lite mindre löpning och lite mer pass och styrka.
och påtal om pass har jag idag en del träningsvärk från gårdagens dubbel - PilatesRedskap och GympaStång plus extra stretch. hade förväntat mig lite mer av pilatespasset som var ganska lugnt, men det var okej iallafall.

när jag ändå var i stan var jag inne en runda på H&M också, och använde mitt presentkort jag fick i födelsedagspresent :) köpte bland annat ett par blåmönstrade shorts!

imorgon tar jag sovmorgon (skönt) och ikväll blir jag uppe lite till fast jag känner tröttheten i kroppen. kollar nåt serieavsnitt och längtar efter frukt. ja, jag älskar frukt. det är alldeles fantastiskt och väldigt underskattat av många.



finafina overknee! villha.

No comments:

Post a Comment