Sunday, April 8

the way you smile shines the heavens above me, '

Sista dagen på helgen hemma, som hyllas med sol.
fredagskvällen var fantastisk rolig, det blev förfest hos Therese, lite mellanfest på PM och så utgång på Harrys, det var sjukt mycket folk, och som vanligt massa man kände. tyckte musiken var ganska tråkig men vi fick ju iallafall dansa i några timmar och det är ju aldrig fel!

Igår målades ägg enligt tradition, vilka åts med sill till lunch! bra med påsk. sen blev det stan med Ida, sen tog jag en fika &lite catch-up med Emmy <3 :) och så blev det god påskmiddag och till sist Hunger Games på bio med Ida. bra film, väldigt spännande! kändes som att det saknades lite på slutet, men det var en lång film och jag antar att man kanske hade fått lite mer om man läst boken. Det blir dock ett framtida projekt efter mina andra böcker :)

Idag blir det lite fotande med Ida i det fina vädret! och ikväll blir det familjefirande, åttio procent av familjen fyller år på våren, och då varken jag eller mina bröder bor hemma passar vi på att fira allt på en kväll. Så det blir presentutbyte och middag på Stars&Stripes, favoriten! ska bli riktigt roligt!

nu ska jag ut i solen, passa på ni också :)
puss


No comments:

Post a Comment