Wednesday, April 25

lyckligt väder och äventyr '

igår när jag gick hem från Valle kände jag doften av regn, och precis när jag kommit innanför dörren brast alla moln och kunde inte sluta tills för några timmar sen. jag fick ett brev med posten och mitt armband är äntligen fullbordat igen. tänkte att jag var ganska nöjd med det såhär tills jag såg en berlock i form av en liten grön sköldpadda -och jag tror inte jag kan motstå den!

imorse ville jag helst inte gå upp ur sängen och ännu mindre gå utanför huset, men som tur är föreslog Malin träning innan pluggande, och träning bör och kan jag inte riktigt stå emot. speciellt inte när jag har sällskap! extra bra :)

jag passade på att köpa äpplen i stan också eftersom jag vart utan frukt några dagar. tänkte ta igen det ikväll till sista kraftansträngningen innan tentan -äppelfrossa alltså! det gillar jag. såg klart på Amélie också. har ni inte sett den, så gör det. sjukt mysig!



vädret säger att det ska bli regn många dagar och sen försommarvarmt. jag längtar till de varma dagarna när allting är underbart bara för att vädret är det. längtar efter lyckligt väder och äventyr.




No comments:

Post a Comment