Tuesday, April 10

why should I waste a single day without you? '

regnregnregnregnregn.
mellan seminariet och föreläsningen passade jag  på att ta mig till gymmet, där blev det StyrkeYoga med Tolde :) och sen intervaller, dock inte så många eftersom jag inte ätit så mycket; gjorde ganska ont på slutet. dock fick man till min förtjusning gratis bananer (de höll väl på att bli gamla) så jag plockade på mig några stycken och fick gratis lunch och lite till :) sen hängde jag i AF med Heinrich sista stunden innan föreläsningen (y)

har fixat alla ärenden också. det sista, tror jag.- duschdraperi, termos, frukostskålar och tejp. och lite ägg och mjölk och så. hittade Arlas lättyoghurt med citronsmak, och jag älskar citronyoghurt! riktigt fint :) har läst lite i statistikboken ikväll, men mest skummat igenom då jag känner att det inte var något konstigt alls med det som togs upp på föreläsningen idag. imorgon går vi igenom nästa tre kapitel, får väl se om det går lika bra :)

imorgon blir det dessutom en löprunda, och så kommer min andra hälft förmodligen tillbaka till Lund, tillbaka till mig <3 och så har jag träffat fler folk från korridoren, fast här är fortfarande kallt och tomt och mörkt, och så finns det ingen kaffekokare, inget ljudsystem i köket och ingen elvisp. antar att jag får fixa det på egen hand! jag saknar fortfarande min gamla korridor, speciellt mina grannar. och köket. dock måste jag ju säga att mitt rum här och läget är fantastiskt.



och jag saknar mitt röda hår. men inte i närheten av hur mycket jag saknar min älskling <3


No comments:

Post a Comment