Monday, April 2

worth dying for,

måndagen började med snöstorm och övergick i kulingblåst innan det slutade i solfint.
jag började dagen med workshop i kettlebells på Gerda, en introduktion. kommer nog att generera en del träningsvärk imorgon :)

jag drog tidigt från föreläsningen och cyklade istället till AFB för att hämta mina nycklar! jag fick en gratis pizza i inflyttningspresent också, dock måste den hämtas ut på Sparta vilket är lite ostrategiskt, dock inte oanvändbart! jag kilade och kollade på mitt nya rum i min nya korridor och jag gillar! världens utsikt och jag ska nog kunna få till en riktig myshörna där :) och det verkar vara en bra korridor, så jag är väldigt sugen på att flytta in nu ^^

när Valle kom hem tog vi en runda till citygross för att hämta stora paket med delarna till min nya dator, som Valle nu har pusslat ihop och fixat :) nu ska jag bara flytta över alla smågrejer från min laptop, sen har jag äntligen en helt egen och välfungerande dator.

Mest fantastiska idag var nyheten att Emmy kommer hem till helgen! <3 på fredag försöker vi planera in lite fest innan utgång, och åh vad jag längtar tills jag kommer hem nu!

till sist vill jag (inte så) skrytsamt tala om att jag slutligen lärt mig att skjutsa på cykel! stolttjej. det kändes inte jättetryggt, men det gick tillslut. och nu får ni lite bilder på vardagspyssel, hoppas ni har ett fantastiskt skönt påsklov, till alla er som faktiskt har lov :)
igår sådde vi frön :)



...och idag byggde vi dator!

No comments:

Post a Comment