Friday, April 6

with me tonight,

veckan blev helg och mycket har hänt.
tisdagen innebar brutal träningsverk efter kettlebells-passet och en riktigt bra löprunda på 8 km.
onsdagen hade ett avslutande seminarie och middag &trevligheter hos Vanda på kvällen. när jag kom hem efter skolan var Valle hemma. han sa att han ville passa på att fira lite påsk med mig och hade lagat fantastisk supergod pasta-&kycklingsallad med tsatsiki, köpt julmust (var menat påskmust), godis och gjort ett eget litet påskris :) världens finaste kille <3 det var underbart och jättemysigt och det bästa på många dagar!

igår var en långdag med konstant flyttrelaterade aktiviteter. flytta över allt från Valle, bära upp möbler, åka till IKEA, komma hem från IKEA med fel gardiner, montera, packa upp, och så. Valle hjälpte till och var med på IKEA, där åt vi godagoda räkmackor och blev jättemätta. jag kom hem sent igår och var trött, sov gott och var äntligen hemma.

för att inleda min fabulous påskhelg planerade jag in fika med fina Nikki :) och fortsatte med catch-up och annat fint hos Ida <3 innan vi gick till Glassiären och premiärade för våren. efter mycket om och men har vi en fast plan för kvällen vilket känns otroligt skönt! jag är supertaggad och tror att det kommer att bli en fantastisk kväll :)


till sist har jag äntligen fått tag på ett vitt virkat linne (Vero Moda) och både bokpaketet och bokstavspaketet har blivit skickade. och så fyller fina Malin år idag.!
livet är fint,.gladpåsk!

No comments:

Post a Comment