Friday, April 27

molniga solskensdagar och soliga helgplaner,

så vart det långhelg.
jag har sprungit 7 km fast det gick inte jättefort (lite lagom) och gjorde lite ont. men skönt iallafall! solen skiner tillochfrån, men idag slipper vi regnet (ta i trä).
igår var det tentamorgon och fast jag fick min beskärda del av före- och eftertentaångest är det otroligt skönt att det är över nu. det var sista tentan innan sommaren (som bara är veckor bort!) och nu är det bara projektarbetet kvar, vilket inte kommar att spela in på betyget.

fick finbesök på eftermidagen av en av mina föredettagrannar, trevlans :) och på kvällen firades det lite hos Vanda i fint sällskap! och planerna för helgen tar form; ikväll blir det myskväll, imorgon ska jag &Valle jobba brunch på Blekingska (kom förbi!) och sen är det utgång på kvällen! söndag är tvätt- &bakdag, och måndag är ju Valborg! stadsparken och tegelbruket är preliminärt inplanerat då :) och sen är det bara att ladda om och ladda upp inför Lundaloppet och Wakefest på lördagen!


bilder från myslunchen i solvärmen utanför domkyrkan, med mina fina!


No comments:

Post a Comment