Wednesday, April 11

savor every moment,

idag kom äntligen hjärtat tillbaka till Lund.och det kanske låter dumt att jag saknat honom fruktansvärt mycket när han inte ens varit borta i en vecka. sex dagar. men vissa dagar är längre än andra. vissa dagar är mer ensamma än andra. och han är den som jag vill dela allt med, allt som händer och saker jag funderar på och det är inte samma sak när han inte är här.- sms är inte samma sak.
idag fick jag visa mitt färdigmöblerade rum och klaga på lite smågrejer och få lite råd. och en massa gosigheter och serieavsnitt, riktig mat hos Valle och fina stunder och kärleksandetag, kramar som inte ville ta slut och fötter som inte ville gå hem. mina fötter.

mina böcker har äntligen slutligen anlänt (ska hämtas imorgon) och då börjar alltså pluggandet på riktigt. fast jag ska läsa idag också, kapitel om statistik som verkar betydligt klurigare än igår. snart bara två veckor kvar till tenta, men det ska nog gå bra. imorgon är en tidig morgon och på lördag är en nästan lika tidig morgon. Jag ska jobba brunch på Blekingska och tror att det kan bli riktigt kul! lätt värt pancakesen iallafall ;)


och så måste jag bara skapa lite avundsjuka eller kanske något leende på någons läppar med att säga att jag fick finaste inflyttningspresenten av Valle - en hjärtformad kaktus. bild utlovas!



No comments:

Post a Comment