Sunday, August 21

at least we have eachother,

Första riktiga dagen i Lund.
efter att ha sovit riktigt dåligt (vilket innebär att jag somnade sent (eller tidigt?) och vaknade var tionde minut ungefär). Gick upp vid tio iallafall, fixade frukost och nån timme senare när jag var uppe och iordning kom hjärtat till mig :)

Vi gav oss ut på cykeläventyr! Och jag kan meddela att det fortfarande är sommar i Lund. iallafall änsålänge. jag hade tydligen lite för mycket kläder på mig, solen stekte rätt bra. Första stoppet var Nova, som inte ligger så långt bort. Till min förfärelse upptäckte jag att Topshop inte hade några mönstrade strumpbyxor, det gjorde mig mycket besviken :( så vi gick vidare och kikade i affärerna innan vi fortsatte. Vi tog oss till Valle vid Blekingska, vilket inte alls var långt från Nova ^^ och där pausade vi för gos och lunch och lite cykelfix innan vi siktade mot stan. Eftersom alla affärer var stängda i stan stannade vi inte där någon längre stund utan fortsatte via mitt skolområde tillbaka till mitt place. Sen låg vi mest i sängen och gjorde inte mycket alls, spenderade tid tillsammans :) <3

jag blev sjukt trött, all energi var väl borta ^^ och när Valle till slut skulle ge sig av gick vi en runda till Willys där jag handlade lite mat (!) Nu är mitt frysfack fyllt med tvåochetthalvt kilo räkor, haha! samt 600g frysta grönsaker och lite bröd. dessutom en burk sweet chili-sås och nu kan jag alltså äta nudlar med räkor &grönsaker tills jag storknar -eller tills nudlarna tar slut.

ikväll ska jag ta mig vidare i So You Think You Can Dance, Fast &Furious-filmerna och min spännande bok! Idag har jag förövrigt träffat på några fler grannar, det börjar arta sig! (y) nå, det får vara allt för idag. lite bilder bara.

snygg bild på snygg kille! <3
från sailet

säng. som sagt kommer bättre bilder snart.

fika!

som sommar!

No comments:

Post a Comment