Monday, August 29

come away with me,

Filminspelningen igår gick ganska snabbt och smärtfritt, heltokej :)
Jag fixade mig lite mat (!) och Valle kom och hälsade på :) vi gjorde inte så mycket, båda var sjukt trötta så vi sov lite, mys <3 sen kilade Valle hem för att äta, och kom tillbaka senare på kvällen. Då blev det att gå och handla, och sen baka kanelbullar! :) Som blev lika goda som vanligt! och ganska uppskattade av mina grannar verkar det som ;) vi började kolla på en film sen men var trötta och bestämde oss för att sova istället. Jag sov riktigt dåligt och har vart ganska trött hela dagen.

Kände mig inte så bra imorse, hade ont i magen och mådde illa, och hade tänkt skippa dagens aktivitet som bestod av 7-kamp i Lomma. Dock fick jag lite dåligt samvete och ändrade mig i sista stund. Väl i stan när vi väntade på bussen började det regna rätt ordentligt och de flesta av oss var inte så pepp.. väl framme på stranden blåste det istället riktigt kallt, och jag hakade på några tjejer som gick tidigare. Istället gick jag lite ärenden på stan, hittade lite trevligt :) Sen blev det att dra hem och fixa lite, har ätit lite och fikat lite med bulle &kaffe <3 samt handlat inför kvällens måltid som snart ska fixas!

nu regnar det igen, gillar inte vädret direkt.. hoppas på att sova bra ikväll så jag kan ut och springa imorgon, kan inte lägga av mig nu ju! Sen är det första riktigta lektionen imorgon, ska verkligen bli spännande! :)




Fly into the distance
Disappear for a while
(with me)

No comments:

Post a Comment