Thursday, September 1

undercover '

Vilken dag!
Till en början kan jag informera om att jag faktiskt var ute och sprang i tisdagskväll! Blev inte så långt, 5,5 km men med riktigt bra tempo! Det har väl sina fördelar att det är kallt ute ^^ Fick verkligen en adrenalinkick också, hade kunnat springa en runda till kändes det som när jag kom tillbaka, fast då hade jag redan hunnit äta ^^ Sov gott iallafall :)

Igår var det sovmorgon igen, jag fick mitt csn också och det kändes mycket bra :) ska bara göra upp lite budget nu då.. Det blev föreläsning vid kvart över ett, sjukt flummigt men ganska intressant! :) Sen gick vi ärenden med faddergruppen innan vi tog oss till Sofie för mat och fix och pepp! Vi blev dock sjukt hungriga när det tog riktigt lång tid att få maten, inte helt okej.. Och sen blev det temafest på Michael Hansen, i våra utstyrslar :) riktigt kul var det! dock lyckades jag tappa mitt nollehäfte, men det hoppas jag kunna lösa på något sätt. Tanken var att dra ut på en närliggande nation, dock var kön alldeles för lång, så när folk istället drog till nation i stan tog jag mig istället hemåt, kände inte för en omväg.

Är ganska trött idag, har föreläsning i eftermiddag men ingen nollning, som tar paus ett tag nu. Valle kommer till mig i helgen och det gillar jag! :) för övrigt känns halsen fortfarande nästan-förkyld. men bara nästan :)

bilden är lånad från Sofies facebook! bästa gänget!

No comments:

Post a Comment