Monday, September 5

, and dont let go '

idag har vart en alldeles exeptionell dag.!
det började bra med lagom sovmorgon och så, och tillochmed mitt hår gick med på att se alldeles förträffligt ut förengångsskull :) påväg in till min föreläsning fick jag besked om att jag beviljats stipendie, så det blir lite extra fylligt i kapitalet, det gjorde mig riktigt glad :) och då kan jag passa på att påpeka att jag redan var på väldigt gott humör, vad annars, då det råkar vara min och Valles femtonmånadersdag <3

Föreläsningen gick an, vi spånade lite i vår grupp och efter det tog jag en runda på stan eftersom jag inte direkt kände att jag hade något vettigare att göra hemma på relativt lite tid. Detta resulterade i att jag äntligen köpte mig en ny bodylotion! och lite onödiga saker.. har kiken på en tröja som var otroligt mysig, men som jag misstänker inte riktigt är något för mig.

Efter min rundvandring i stan mötte jag upp min fina faddergrupp och vi drog oss för att redigera vår film! den är.. jag vet inte riktigt, jag har inte ord för det. men ganska awesome ändå ;) har kommit hem och småätit en macka, skrivit ner lite inför morgondagen och så.

Vad har då morgondagen att bjuda på?
Tidig biblioteksinfo följt av fika &'plugg' med studiegruppen, och senare på kvällen är det filmvisning på samvetet. och på onsdag åker jag hem!! och då är det mycket som ska hinnas med, många att träffa <3

bildbrist.

och trots att dagen har känts alldeles toppenbra, känns den ändå så tom. jag har träffat Valle tre dagar i sträck, hela helgen, och ändå känns det så fel att inte få se honom idag. idag är första månadsdagen vi inte ses. Vi brukar inte se det som något att "fira", men som en anledning att träffas och ha det lite extra mysigt. fjorton gånger gick det, fjorton gånger hade vi tur. idag hade vi inte det, och inte hela min klass, inte mina grannar, ingenting kan ersätta känslan som är det enda substitut jag har för honom idag. ikväll räddar inte min kudde mig, inte hans tröja och inte ett sms. ikväll kan jag bara sakna, längta och drömma mig bort, tills mörkret håller för mina ögon och tar mig långtlångt bort,.


jagälskardigjagälskardigjagälskardig.<3

No comments:

Post a Comment