Friday, September 16

save the world '

godmorgon! kan man väl nästan säga,
idag har vart BRA. började med föreläsning som var heltokej, som vanligt :) sen blev det en snabb runda hem för att träffa älskling <3 och sen stressstress för att hinna in till stan till informationskvällen om utlandsutbyte, där en hel del andra från min klass också fanns :) man fick visst gratis mat efteråt också, mycket trevligt! därefter tog vi oss hem till Edwin för förfest, riktigt fint :) och några timmar senare var det visst dags för utgång. Vi drog till ÖGs och stod i en lång kö, dock kom vi in hyfsat snabbt (jämfört med i onsdags iallafall) och sen blev det en shot och dansdansdans och sjukt mycket mer dans! det var ganska blandad musik, men ibland dök det upp något guldkorn och då var alla på topp. Folk droppade av efterhand, och till slut var det jag, Vanda &Malin som drog på efterfest hos en kille med sjukt stor screen! som dessutom bjöd på vin som jag uppskattade förengångsskull.

Nu är jag iallafall hemma efter en riktigt rolig kväll! :) mina skor är nerstänkta med öl, och min hals är hes och förkyld. jag har galet ont i fötterna - jag älskar Lund!


tack till alla som gjorde kvällen awesome, inklusive Vanda som tog bilden :)

No comments:

Post a Comment