Monday, September 26

Garden State

har vart en ganska oproduktiv dag.,
har vart och handlat lite alltmöjligt, inklusive svenska äpplen, Gravensteiner, som var på extrapris! Det är min favoritäppelsort <3 De helgröna är godast, men även de tvåfärgade (som fanns nu) är sjuukt goda! :) så jag har ätit en hel del äpplen idag, jag kom fram till att om jag får fem äpplen för nio kronor så kan jag kosta på mig att äta lite extra. har kikat runt lite på internet också, letat efter de perfekta skorna (som vanligt har jag en bild i huvudet..) utan något klockrent resultat. hittade dock en fin topshoptröja :)

sen passade jag på att vara lite duktig också och drog ut och sprang; hade lite för lite energi, men lyckades iallafall hålla ett bra tempo. måste dock skaffa mig en längre runda snart! Sen fördrev jag lite tid innan jag stack iväg på filmkväll med nybakta bullar, himla bra sätt att spendera en måndagskväll måste jag säga. är så trött på att vara rastlös! nu tänkte jag vara duktig och lägga mig snart, trots att jag inte har något direkt att göra innan seminariet imorgon. hjärtat hälsar på under eftermiddagen, efterlängtat <3

Kanske skulle ta mig in till stan tidigare imorgon, när jag tänker efter? Har 20% rabatt på H&M (måste ju användas såklart!) och så vill jag har ett till linne, svart.. får se hur det blir :)
hittade en trevlig tumblr:


you know I never sleep,

No comments:

Post a Comment