Sunday, September 25

until we find our way in the dark and out of harm,

lyckades få till en löprunda igår,
det var riktigt skönt! siktade på 7, men råkade komma åt stoppknappen på mobilen (som mäter tid, hastighet, sträcka m.m.) vid 6,7 ungefär, ganska irriterande att missa slutspurten i statistiken. men det är ju inte hela världen! :) det blev desto mindre pluggat, men det har jag resten av idag till.
Kvällen fördrevs med Green Lantern, funkade fint! och jag sov tungt, drömde konstiga drömmar där jag klippte av mitt hår, men väcktes som tur är av ett sms från Ida :) efter en liten frukost ställde jag mig och bakade! Receptet hittade jag på baka.se, dock modifierade jag det lite och hade i hallon&kakao istället för blåbär. Blev faktiskt riktigt bra, uppskattat av korridoren och fint att inviga min nya kakburk med!

Idag är det sensommarväder igen, soligt &varmt. Har spenderat enochenhalv timme ungefär utomhus, har legat i gräset och tittat på osynliga moln, gått barfota, klappat en katt och fått besök av en nyckelpiga. Jag saknar förra årets höstäventyr. det känns så tråkigt att slösa en sensommardag på att vara själv. saknar svampplockning och båtturer, saknar skogspromenader, äppelpromenader och upptäcktsfärder. Vad blir det av alla soliga söndagar nu? Höstsolen värmer inte lika mycket utan dig.




runaway with my heart,

No comments:

Post a Comment