Tuesday, September 27

-....-...--.--..---.---.

ganska oproduktiv dag,
och egentligen har jag inte så mycket att säga. Ett seminarie, och sen hem och invänta Valle, vi pratade och sov och huvudvärkade. Min huvudvärk försvann och jag har kollat på How I Met Your Mother och lite på Six Feet Under, och nu är det tillbaka igen, riktigt ordentligt också.

Ikväll kommer jag nog att somna till en ny bok, Demokrati och Utbildning. känns otroligt spännande (oj vad pepp jag är!) och jag kommer nog att fortsätta med den imorgon. om inte annat. Det känns som jag borde skriva något lite mer ordentligt, utförligt om att Valle är finast. för det är han. Förutom att vi är precis rätt lika och olika. Fast bland det viktigaste är nog att han kan mig, orkar med mig och kan hantera mig. Och det viktigaste av det viktigaste är att han stannar. no matter what. tror inte det finns någon annan som skulle göra det, som skulle ha ork och vilja att stanna genom allt. det gör honom till det bästa som finns. bättre än mig och bättre än allt och alla. såärdet.

2 comments: