Tuesday, September 6

it'll fade away,

sent ikväll.
Idag har också vart en bra dag, en dag med en fantastiskt känsla! Började tidigt, men det visade sig att biblioteksinfon som vi skulle ha haft var inställd, så istället satte sig jag med resten av min studiegrupp på ett fik. Det blev kaffe och diskussion, och vi fick ihop det vi behövde kändes det som, till vårt paper som ska vara klart på fredag :) så vid tjugoitolv gav jag mig hemåt igen!

var bara hemma och vände, innan jag tog mig ut till Nova för att kika efter väska, och förvånansvärt nog fanns det en! där jag minst anade det, och som var i billigaste laget kan jag lova. Så nu har jag äntligen en lagom väska där jag får plats med block, mapp, halsduk, matlåda eller vad jag nu vill få plats med, och har dessutom bara gjort av med hälften så mycket som jag hade trott att det skulle gå på. Från Nova blev det att cykla in till stan igen, och sen hem.

Hemma blev det dusch, och invigde min nya bodylotion som luktar sjuukt gott (hallon &björnbär)! och lite senare läste jag i min bok (y) och åt en mycketgod räkmacka :):) har under kvällen vart på Samvetet och kollat på nollefilmerna, det var faktiskt ganska kul att se ^^ Efteråt blev det "riktig" film, Memento, fast jag hade redan sett den så jag hakade på några andra som också drog sig. Sen har jag (tro det eller ej!) kollat på fotboll! det ni ;)

för en stund tappade jag min fantasticfeeling då jag fick veta att min post inte alls gör som jag vill samtidigt som jag fick cykla i både motvind och regn, men det blåste förbi. Det är storm ute nu, och jag peppar för att åka hem imorgon!! Siktar på åtta-fyrtiotvå-tåget och vet faktiskt inte när jag beger mig tillbaka. det ska bli härligt iallafall! :)

till sist så har jag hört att det är några nya personer som vart inne och kikat här, det uppskattas! :)
sleep well friends,


these are the days,

No comments:

Post a Comment