Sunday, September 11

but she walks like rain,'

så, helgen är förbi.
Gårkvällen blev great, goda drinkar &nya ölspel (som jag tydligen var väldigt dålig på), nytt folk och bugg (?)! blev inte allt för sent heller. riktigt trevligt vart det iallafall! :)
Var uppe i vanlig tid imorse för att fortsätta ta mig igenom min Lärande-bok. tanken var ju att jag skulle ner och kolla på Regattan/sjöslaget vid Sjönsjön, dock drog världens åskväder in ett tag innan, med sjuka mängder regn! så jag har vart hemma istället, pluggat, kollat film, handlat, vart ute &gått och så. Valle kom förbi också en stund, vilket var väldigt uppskattat och bästa botemedlet mot huvudvärk som finns <3

kvällen har bjudit på mer film, och nu ska jag lägga mig i bra tid, så jag kan läsa lite till imorgon på morgonen. Imorgon är det bara grupparbete, trevlans :) hoppas er helg har vart lika bra som min!



It never rains, but it pours

No comments:

Post a Comment