Sunday, September 4

hold your breath '

Gårkvällen var fin :)
Jag &Valle var som sagt på bio, och såg Captain America, heltokej :) och vi sov gott när vi kom hem, länge och tungt! så det blev sovmorgon och sen frukost idag också, och så dusch och lite gos och prat innan hjärtat gav sig hemåt. Min förkylning är aningen värre idag; min hjärna har förmodligen förvandlats till en degklump och ligger mest och är tjock i mitt huvud så jag inte ens orkar tänka. har fördrivit dagen med film och läsning, blir förmodligen vad kvällen kommer att bjuda på också.. ska dock försöka se till att komma ut en runda med :) kan behövas!

imorgon är det skola igen, och imorgon kommer även regnet tillbaka. inte efterlängtat.
och det enda som saknas ikväll är en Ben&Jerry's, och det enda som kommer att saknas imorgon är Valle. <3



I'd give the world to you
if you'd just,

No comments:

Post a Comment