Saturday, September 10

she acts like summer '

Igår inleddes dagen med slutseminarium, och i pauserna och efteråt satt vi på trappan och njöt av solen som värmde som höstsol gör, riktigt fint var det :) jag mötte upp Valle som följde med mig hem en stund, och när han gett sig av igen var jag ute en runda för att ta vara på det sista av solen.

Lite senare blev det att möta Valle igen, vi var nere på teknis och kollade på överphös-hinderbanan :) sen tog vi oss hemåt för att göra tacos mitt i en kräftskiva, mysa till en halv film och sen sova tungt tills det blev morgon. sömn var nog välbehövligt för båda :) hjärtat försvann tidigt imorse på nollelördag, och jag har nyss stigit upp. Idag blir det nog att läsa i den spännande pedagogikboken, och ikväll blir det nog korridorsfest. great!



Kick my brains round the floor

No comments:

Post a Comment