Friday, September 23

makes that change '

härlig start på helgen!
strax efter sju drog jag mig inåt stan, träffade Helen på stationen och kort därefter fick vi sällskap av Malin och Vanda :) det blev cykling/skjutsning över kullerstenarna påväg till Tolde och på vägen anslöt sig även Edwin :) och det blev mat/fika, musik, ordlekar, ölspel och allmänt härlig stämning tills klockan blev ungefär tio. Vi cyklade till stan igen och till Kålles, där blev det utgång och dansdansdans, som vanligt, och så träffade vi på en del till av klassen! :) Några av oss blev kvar tills de stängde, som vanligt, och jag kom hem med lite mindre pengar än jag tänkt mig. Men idag kom CSN så det försöker jag förtränga nu ^^

Det blev ingen vidare sovmorgon idag, vaknade tidigt. Efter mycket om och men, samt en lång dusch, lyckades jag reda ut mitt hår som imorse skulle kunnat liknas med ett fågelbo. trasseltrassel och jag fick offra lite hår, men nu är det som det ska igen! Vid halv tolv ungefär gav jag mig av med sikte på LTH, mötte älsklingen för lunch <3 Det blev en stor skagenbaguette vars resterande del nu ligger i kylen. Vi passade även på att ta en fin höstpromenad, känns sjukt längesen vi var ute och gick. Det var väldigtväldigt mysigt iallafall, kändes sådär, bra ,. När Valle skulle jobba igen tog jag mig ner till Gerdahallen och har nu även jag ett gymkort! (med en extremt dålig bild, varför var de tvungna att ha det på kortet?)

nu ska jag pyssla med lite annat, sen blir det väl kanske en runda in till stan också. behöver hårsnoddar! som helst inte stryper handleden. avslutningsvis får ni en gruppbild från gårdagen, det finns ett par till på facebook. detta är dock favoriten, alla är så sjukt glada! Tack för en toppenkväll!




I never knew until I got a taste,

No comments:

Post a Comment