Friday, September 9

then just don't,

ja, idag var ju föreläsning till att börja med,gick an :)
sen blev det hem för att äta lite och så fixx, innan jag gav mig in till stan för att möta Bea :) vi tyckte först att vi var lite väl tidiga men ändrade oss lite när vi strax därefter stod och skulade under ett tak ^^ när det väl slutat regna igen blev det att promenera bort till Lunds med röda &gröna faddergruppen, och där blev det förfest innan sittningen :) vi fick faktiskt riktigt god mat, och så blev det ju en massa sånger och så på det, och någon timme senare var vi på mellanfest, också på Lunds, innan utgången. Det blev en massa dans med en massa folk, sjukt kul var det! och dessutom lite efterfest innan vi drog oss hemåt. känner att jag gjort av med lite mer pengar än jag faktiskt använt ikväll, men tror nog jag ska klara mig. har haft en riktigt wonderful kväll iallafall, kom hem vid halv fyra och tänker somna om cirka fem minuter. imorgon har jag avverkat mina första 3 hp, nice. sen kör vi!

har man ont i fötterna har det vart en bra kväll. det var lätt värt det,.
och en fantastisk känsla att få göra sig fin förengångsskull!


No comments:

Post a Comment