Thursday, September 22

I seem to be struck by you '

idag har vart riktigt fint :)
vädret börjar bli märkbart höstigt nu, och luften är ganska kylig. men det är okej sålänge det inte är vinter iallafall tycker jag! :) Idag vart det tidig föreläsning, som slutade innan lunch, så när vi var klara där hängde jag med Vanda, Malin, Edwin &Tolde för att luncha på Göteborgs, mycket trevligt! dock kom vi lite sent så vi fick bara en halv måltid, men det var nice iallafall :) Sen blev det en snabb runda in till stan innan jag drog mig hemåt. Har läst en del och kikat på uppgiften vi har till på tisdag.. verkar lite konstig, men det blir nog inget problem. kändes bättre nu än igår iallafall!
Nu är det fix på gång, om en stund ska jag dra in till stan och möta de andra, sen blir det fest och utgång på Kålles! taggar för en awesome kväll! ;)
tonight there's no room for sad, only dancing, dancing all night.
Trevlig helg folks!





my heart to the limit,
this is where I'll stay

No comments:

Post a Comment