Friday, September 16

I remember every glance you shot me '

fått ganska mycket gjort idag trots allt.!
vart två omgångar och handlat, tvättat en massa, bytt lakan, duschat, spånat &skrivit en sida på pedagogiken, trotsat förkylningen och sprungit (!), ätit en räkmacka och kanske något mer. löprundan gick väl okej, resultatet blev bra som så, dock orkade jag inte alls springa så långt, hade dåligt med energi. men det kommer väl! ska fixa gymkort i dagarna också, sen jäklar ska jag komma i form igen!
jag är galet trött nu, och ska väl befria mig från mitt skrivande tror jag. imorgon får jag finbesök av bästabästa Ida &Emma <3 och då blir det party!
enda problemet blir sovplats, det är ju alldeles utomordentligt bra att man inte kan fälla ut bäddsoffan för att byrån står ivägen. men ja, det ska nog gå. på nåt sätt. hehe :)
känns konstigt att det är helg, känns som jag redan haft helg men så blir det väl när man är ute och ränner :) har fortfarande lite ont i fötterna, men skorna ser iallafall okej ut igen! undrar om jag någonsin kommer att komma hem från en utekväll utan att ha blivit spilld öl på.
så innan jag föridssomnar över tangentbordet får ni en icke-ny bild, bara för att ha en bild överhuvudtaget. hörs kanske inte imorgon!



I see that smile, but don't really dare

No comments:

Post a Comment