Thursday, September 29

you better dance to the beat of living '

fick en fin start på dagen,
när jag väcktes av ett sms från Valle :) <3 strax därefter var han hos mig och myste en tag, fina stunder <3 resten av dagen har gått åt till studieuppgiften, hoppas på att det kommer gå okej imorgon! Gillar väldigt mycket att Nova har öppet till åtta på vardagar, och fördrev lite tid med att kika i affärerna där när jag inte orkade plugga mer. Hittade precis vad jag letade efter :) Så nu har jag en vinröd tröja, ett svart basiclinne, en ny mascara! och en sån där fin topp man kan ha under transparenta toppar. och billigt blev det också! lite bilder får ni nog om ett par dagar. ikväll är det lite för sent och imorgon hinner jag nog inte.

Om lite mer än en timme är det den sista september, vilket innebär att det är Idas födelsedag. Nu har vi känt varandra i.. åtta år? makalöst och underbart, jag saknar henne otroligt mycket här i Lund, min bästa vän som jag alltid kan lita på, som alltid finns där för att prata, ta en fika eller en runda på stan. Som alltid är sådär toppenbra. Tack för att du finns, älskar dig <3

Och eftersom det är min bästaväns födelsedag kommer jag naturligtvis att hoppa på tåget hemhem efter morgondagens seminarium. Förutom att fira Ida så ska jag... boka tid för tatuering! woop woop! jag är så pepp! och ja. jag ska sova hemma. hämta saker och fixa saker. köpa balsam på rusta. och träffa mina finafina vänner <3 det är precis vad jag behöver nu.



ohh, she's on fire

No comments:

Post a Comment