Saturday, October 1

waheeyy

alltsomallt en bra dag!
Efter en aning för lite sömn (kanske pågrundav en aning för mycket kvällskaffe) var jag uppe innan det hunnit bli ljust, fastän jag hade lite väl gott om tid. Vi var en hel del som var lite smånervösa inför seminariet med presentationerna och det, dock visade det sig vara ett av de trevligaste seminarierna vi haft; inleddes med en intressant &rolig film och fortsatte och avslutades med öppen diskussion om Dewey, utbildning med mera.
Vi slutade tidigt, och jag, Karin &Sara gick på jakt efter boken till nästa studieuppgift. På vägen träffade vi på en hel del andra från klassen, då seminariet var uppdelat på tre tider. Vi fick tag på boken, som faktiskt verkar riktigt intressant. Vi är inne på genus nu, det gillar vi!

Jag hann med tåget vid tjugo i ett, efter att ha suttit på stationen i sommarsol -så varmt har det nästan inte vart på hela sommaren, garanterat tjugofem grader, minst. Tåget blev dock försenat redan i Eslöv, och jag kom fram en halvtimme senare än beräknat, men möttes av mami på stationen :) det blev att slå in paket lite snabbt och sen ge sig iväg för att möta Ida &Nicolina :) och vi gick för att boka tatueringstid till mig! så, preliminärt, sjuttonde oktober smäller det! spännande ^^

jag drog hem till Emma en stund, dit kom också Freddie och vi åt glass och drack kaffe :) sen väntade vi på att Emma skulle fixa sig och så kom Max, och tillslut kom vi allihopa iväg till Nya Peking där även Rebecca, Linnea, Axel med flera befann sig! blev lite räkor, mycket trevligt :) och sen vidare till PM. några drog ut på Harrys, jag kände dock att det inte var värt det då jag inte var så pepp, så jag tog mig hemåt istället, träffade på Filip på vägen :) och såg slutet av en film med mami och lite fika. Strax blir det kvällsläsning/sova i min egen säng, känns lite konstigt ^^

Imorgon väntar stan med Ida, ska ta mig ut till Rusta också och förhoppningsvis lite girlpower/kvällsmys med mami :) bra helg, känns det som! lovar bilder till på måndag. och!! jag ska tydligen få en överraskning ^^ jag är jättenyfiken :D

hoppas ni har en bra helg!
och, grattis igen Ida <3

No comments:

Post a Comment