Wednesday, October 5

as long as the sun shines, '

ännu en fin dag :)
Vaknade hyfsat tidigt men låg kvar i sängen tills jag fick sms från Vanda. blev att packa väskan och dra till gymmet för fortsättnings-step-pass, riktigt kul &skönt var det! känns bra att dra igång träningen lite, utöver löpningen. Skyndade mig hem och åt frukost, vilket jag inte riktigt hunnit göra innan passet, och strax därefter kom Valle :) jag fick pakeet!! (a) ska ta bild imorgon, lovar.!

Det blev Vampire Diaries och en massa gos också innan jag skyndade in till stan för möte med studiegruppen :) kändes lite trött, men det gick bra! Därefter fördrev vi enochenhalv timme med fika och så, mys :) vid halv sju drog vi till Hallands nation för quiz, det var en aning ont om sittplatser och lite för lång kö till matbeställningen, men det gick! Det blev fläskkarré och råstekt potatis + bearnaisesås &sallad, cider till det och så fick vi äppelpaj med vaniljsås till efterrätt, dock inget jag uppskattade. quizen var kul, en del random frågor och lite flum, men alltsomallt väldigt trevligt!
jag avslutade dagen med Pushing Daises i sällskap av Edwin, och nu ska jag somna på en gång.
Börjar nio imorgon, och ska väl duscha också, sen får vi se vad dagen och kvällen kan bjuda på :)

Galet söt bild från Pusheen :)




bury all your secrets in my skin,

No comments:

Post a Comment