Saturday, October 1

rest '

idag var en lika solvarm dag.
Torget var fullt med folk då det var någon form av marknadsdag, som en lövmarknad i miniatyr nästan. Jag mötte Ida &Nicolina för en runda på stan, en runda till Amiralen, stan igen och lite fika. Träffade på en del udda människor, ganska random haha! Det var mycket trevligt iallafall :)
Jag har hunnit läsa en del i min bok också, och så blev det att se den nya De Tre Musketörerna på bio med mami &papi :) den var bra! dock inte alls som orginalfilmen (eller boken) men ändå :)
Nu blir det nog lite mer läsning för att avsluta kvällen. Imorgon tar jag itu med de praktiskta och nödvändiga grejerna, och sen verkar det som jag får tågsällskap påväg tillbaka till Lund! :)
Kan hända att det blir att ta sig till Malmö redan på måndag också, får se vad som händer! lär bli en späckad vecka, hoppas på det iallafall. Hoppas ni har en toppenhelg!

No comments:

Post a Comment