Sunday, October 16

sunny sunday,

så. hemma och söndag.
igår när jag satt på tåget, och började närma mig staden fick jag såna där, myskänslor. Det kändes fint. lite nostalgiskt, nästan. tiotusenmiljoners minnen från arton år i en stad som knappt rymmer tusen artonåringar. Solen lyste sådär höstfint fastän det var kallt, jag blev mött på stationen och kom direkt hem till en tonfiskpaj. hur underbart är det inte?

sen blev det lite snabbfix och så begav jag mig för att möta Ida, och vi tog bussen på väg mot Allatorp och fick sällskap av Marcus :) Filip kom och hämtade oss med bil vilket var väldigt uppskattat :) och det blev en riktigt rolig kväll med massa härligt folk som jag träffar alldeles för sällan. Vi lyckades få åka bil hela vägen in till stan sen också, och avslutade kvällen på PM, för att komma hem ganska tidigt trots att det kändes som väldigt sent.

Idag smälter jag frukosten, ska ut och springa om en timme ungefär. ska plugga lite sålänge, så får vi se vad dagen har att bjuda på. att kika igenom bilderna från gårkvällen gav mig ett leende på läpparna, kanske får ni också det när ni får se dem, men det blir inte förrän jag är tillbaka i Lund igen :)
här var ju bilden på baket!


No comments:

Post a Comment