Sunday, October 23

man måste vara liten för att vara stor '

nu tänker jag MINSANN ta paus. lite iallafall.
Igår blev det visst kvällspaus i form av hockeymatch, Växjö Lakers mot Färjestad ,fast det gick visst inte så bra. Idag har jag vänt bakochfram på dagen och tog pluggpausen innan pluggandet. Vid sådär elva nånting rymde jag till Malmö för brunchfika med Helen, vi rundade av med en fin promenad i den kalla höstsolen och laddade våra solceller med energi :) det var väldigt fint och mys!

I Lund igen tog jag mig an Dewey en stund tills Valle kikade förbi, han var sådär bäst som han alltid är fast lite extra bra <3, och när han trasslat ut mina problem en aning gav vi oss ut på en ordentlig höstpromenad till mitt fina favoritställe. och kameran följde med såklart! Det var sådär underbart vackert och fint som bara våra promenader är, och det gav mig ytterligare energi och hopp.
jag hade inte klarat mig utan dig <3

Sen dess har jag pluggat och ätit och pluggat, har skrivit en massa rörig och lite osammanhängade text till fråga tre och närmar mig slutet. ska kämpa lite till ikväll och avsluta med bokläsning. imorgon är det tidig uppstigning och finslip som gäller för allt vad jag har. nu är det sexton timmar kvar till deadline och jag hade planer på att sova åtminstone sju eller åtta av dem. det ordnar sig nog, (säger jag och har kaos inombords (sådär motsägelsefullt som jag kan vara så bra på)).

ikväll känner jag mig duktig och motstår mina cravings. google säger att jag har järnbrist, och därför tänker jag mig att en macka med leverpastej&gurka var det bästa att avsluta dagens matintag med. Imorgon blir det kanske någon form av firande att tentan är förbi, vi får väl se vad som händer!


man känner sig, lite sådär, invincible-


And love dares you to change your ways
of caring about yourself, '

No comments:

Post a Comment