Sunday, October 2

and everybody else has found an easy way out,'

tillbaka i Lund.
idag blev det sovmorgon, dusch &läsning, äta lite mat och fixa med stipendie och packa ner allt som skulle med. tog tåget vid tjugo i fyra och hade sällskap av Nicolina, väldigt trevligt! :) tiden går lite fortare då. Valle var bästivärlden som väntade på stationen när jag hoppade av tåget, för att hjälpa mig hem med min tunga väska <3 han stannade en stund, fick handskas med min ångest lite innan han cyklade hem igen. Jag har avslutat min städvecka med golvstädning på korridoren, gick snabbt &smärtfritt! Mamma är himla gullig och skickar med mig kaklådor snarare än matlådor, så jag har en skål med sju (har ätit tre redan) äpplen, två påsar med skorpor och ett paket Marabou Cookies. tror jag överlever veckan? ^^

Imorgon bär det av till Malmö, hälsa på Mormor &fixa intervjun, samt kika runt på stan efter jacka, poncho &skor. Kommer förmodligen inte att köpa något eftersom inget av det är speciellt billigt, men ja. Får väl passa på att träffa Hampus också kanske :)

Nu blir det nog någon film, någon jag redan sett tjugo gånger. och så lite mer läsning.

från Idas födelsedagsfirning :) Emma &Freddie på Nya Peking

min söta &saknade fina katt <3

lördagens stan- &fikarunda med Ida och Nicolina :)

min "topshopoutfit", hah. dock har mina fina strumpbyxor med hjärtan gått jättesönder,
så det får visst bli ett återbesök på Topshop i veckan tror jag!


And she knows that
she can't walk on water
, yet she tries

No comments:

Post a Comment