Monday, October 17

my heart and soul, '

Igår avslutades fint med en Ben&Jerrys, som delades med Jocke till Monty Python and the Holy Grail :) kikade lite mer film själv sen när Jocke dragit sig hemåt, men somnade ganska tidigt.
Idag blev det frukost, lite plugg och så tänkte jag ta lite fina höstiga bilder, men vädret var inte på min sida, så jag gick för att möta Marcus :) vi satte oss på Lennarth's med varsin kaffe och snackade lite i väntan på Jocke och Frans :) vi blev kvar där ett tag, sen blev det en kort runda på stan innan jag drog mig hemåt för att packa ihop det sista. hade dock en väldigt trevlig dag :)

Sen tog jag mig till Ida, och vi satt och snackade om allt möjligt, fint, innan vi gav oss iväg för att fixa min tatuering (a) riktigt fin blev den, och tog typ bara tio/femton minuter :) extra tack till Ida som följde med mig och höll mig sällskap! <3

Nu sitter jag på tåget till Lund, har en timme kvar men ser fram emot att mötas av älsklingen, <3 som sover hos mig ikväll!
Snabba schemaändringar resulterade i att vi får ut hemtentan redan imorgon, så då blir det att plugga för fullt! Sen får vi se vad den här veckan kan bjuda på utöver pedagogiska tankebanor :)


3 comments:

  1. har du tatuerat dig?

    ReplyDelete
  2. vad blev det för något?:D

    ReplyDelete
  3. Anonym: haha ja, jag har tatuerat mig :)
    Kajsa: kommer bild ikväll :)

    ReplyDelete