Thursday, October 20

what did she say? '

Idag är en ny dag,
och det är så svårt att veta vart i veckan jag är någonstans. ingen riktigt struktur mer än sova-äta-plugga-facebook-plugga-äta-läsa-sova. kanske vara ute lite någonstans däremellan. Jag var ute och sprang igår, intalade mig att det var kravfritt men det känns ju ändå sådär när det känns sådär. om ni förstår. Lyckades dock med en sammanlagd sträcka på ca 7 km, det var alltså paus på mitten för lite backträning (ca 200 m backe) och på slutet hade jag ont överallt, svårt att andas, och håll &hunger på samma gång. kom hem lagom till regnet, och belönade mig med lite mat. blev nog inte mycket mer pluggande under kvällen, orkade inte sätta igång med något mer skrivande då jag hellre vill vara "inne i det" och få klart så mycket som möjligt på en gång.

Det blev film och läsning innan jag somnade, och imorse tog jag sovmorgon och gjorde mig en awesome frukost! :) med en stor skål med banan, apelsin &kiwis, och så vaniljyoghurt och müsli på det! :) bra start på dagen. Börjar närma mig slutet på andra delen av första tredjedelen och kan därför snart inleda skrivandet på fråga två. det känns bra! känns inte lika bra när folk meddelar att de snart är klara. det är ju lite galet! fast, är man effektiv så är det ju inte så konstigt faktiskt. men mina koncentrationssvårigheter är ju makalösa så jag får ta det för vad det är ^^ ingen tidsnöd iallafall, inte änsålänge. kan bli på fråga tre.!

Idag blir det kanske en vända till Nova med älskling <3 ska dessutom till Willys och hämta ett paket :) och imorgon blir det kanske bakning? hursomhelst. visste inte riktigt vad jag skulle slänga in för bild, och kom på att jag nog hade glömt det här. början på min värmebunkring: tunna vantar, tjocka torgvantar, tjockt &mysigt pannband :)

No comments:

Post a Comment