Saturday, October 22

I shot for the sky '

nu hoppade jag visst över en dag. har blivit lite hur som helst med alldeles för långa pluggpauser, men det går framåt ändå! I torsdags blev det ingen tur till Nova då Valle begav sig på klättring istället, så när det blev dags för pluggpaus gick jag och hämtade mitt paket, och försökte utan större framgång koma vidare. Lite senare hade jag en vän med lite tentaångest, så jag tog de sista sockerkringlorna och cykeln för att fördriva kvällen med te, chillmusik, Pushing Daisies och varm choklad, och lyckades tillochmed att undslippa tillochfrånregnet på vägen hem :)

Gårdagen såg ut som de flesta dagar den här veckan. frukost och sen plugg, och gårdagens pluggpaus blev bakning! Citronrutor med vit choklad &kokos, blev inte riktigt som jag förväntade mig men de blev iallafall uppskattade och det är det som är huvudsaken :) dock kom jag inte riktigt igång efter den pausen heller, och lite senare kom finaste Valle på besök <3 det blev mys och prat, räkmackor och kakor och Vampire Diaries och så övernattade han och jag sov så gott <3 Han åkte ganska snart efter frukost för att inte hindra mitt lärande (haha), och nu sitter jag här och skriver (inte för tillfället,) på hemtentan med men fantastisk huvudvärk som inte är sån där vardagshuvudvärk. Jag har iallafall gjort framsteg på fråga två och är alltså halvvägs eller lite mer, det känns bra.
Hoppas verkligen inte att jag blir sjuk nu, vet inte riktigt vad det är med mig. känner mig riktigt trött trots att jag sovit nästan tio timmar inatt.fast, jag brukar ju inte bli sjuk (taiträ) så jag klarar mig nog ändå. kanske behöver lite frukt?

back to writing,.

No comments:

Post a Comment