Sunday, October 16

feels like dancing is the way to go '

åh. vilken underbart fin dag.
blev en riktigt bra löprunda idag, något varv kring Stumholmen och runt lite längs vattnet i solen. Drog sex kilometer på 29.22, riktigt nöjd! Det bästa är att det är ett helärligt resultat som är mycket bättre än träningarna under projektarbetet, och att det tillråga på allt är helt utan avbrott. inget mer fuskande här ;)
Dock är jag lite sliten nu, har en massa träningsvärk, tror jag, i låren och så, och jag vet inte om det är från afro och löpning eller något helt annat. MEN hursomhelst har jag alltså den här veckan avverkat tre afropass och två löppass med lite inbakad backträning, och det ska jag fira med lite Ben&Jerry's. bara för att jag kan.

efter en dusch och lite mat &plugg blev det telefondejt med världens finaste Valle <3 saknar honom helt sjukt mycket och hade stora cravings för att höra hans röst. tjugo minuter kärlek dolt i oladdade ord, som betydde så mycket mer och helt annat än deras innebörd. jag är så lycklig, men så tom utan honom,. jag är så uppfylld av kärlek att hjärtat värker bara av tanken. jag är så emotional och knarkar lovesongs bara för att jag önskar att han var hos mig just nu, en timme eller två. hundratusentals minnen av ordtankarstunderkyssarkänslor och allt som är han, allt som är vi och jag är världens lyckligaste tjej, jag har fått tio människors livslånga tur samlat i ett, en eventuell högre makts välsignelse i form av en enda person, som jag får älska och bli älskad av. vi är oändligt varandras och så förälskade man kan vara. vår kärlek gör oss till det vackraste som finns och jag älskar dig, jag älskar dig <3





let her see that fancy footwork,
show her you're that type of guy '

No comments:

Post a Comment