Sunday, October 30

what's an adventurer to do, but rest these feet at home with you,'

Igår blev bra! äventyrligt.
Tog en lång frukost med extra te i TV-soffan i sällskap av Sofia :) sen tog jag mig ut och sprang! gick väl sådär, men bättre än väntat! jag mätte inte tid och sträcka igår utan tog det mer som en "trevlig grej", såattsäga, sprang för att det var trevligt att springa. vilket det var, ganska perfekt väder också :) uppskattningsvis blev det nog 6-7 km och det är jag väldigt nöjd med :)

Väl hemma igen blev det dusch och mat och fix och lite så, och lite senare på kvällen drog det igång med ölspel och snack och en massa folk :) Vi siktade på att dra ut; jag skulle bli skjutsad fast kedjan hoppade av, så vi fick ställa den vid Sibylla och ta taxi till AF-borgen. mobilerna ringde hela tiden med ny direktiv vart vi skulle, lite rörigt haha. Väl i stan irrade vi och tog oss till slut till Mårtenstorget. Det slutliga målet blev Herkules, där det egentligen var 22 men där nån kände en vakt så jag fick komma in iallafall ^^ Inträdet kostade hundra fast jag klarade mig på nittiofyra, och garderoben skulle kosta tjugo, men där vart det nån annan som kände nån. lite flyt ska man ha :) vi dansade en massa, mina skor var lite hala och lite vingliga men det gick.! när vi till slut skulle hem promenerade vi bort till AF-borgen (jag utan skor) där Jens hade sin cykel (som dock hade punka) sen gick vi vidare hemåt, jag snyltade på en pakethållare, plockade upp min cykel på vägen och kom hem helskinnade, glada och lite trötta. :) som sagt lite äventyrligt, men det var en riktigt rolig kväll :)

Idag gick jag upp klockan tio, för att lite senare inse att hon bara var nio. blev en stor kopp te och sen gick jag för att laga min cykel, trodde inte att jag skulle kunna fixa det, men är lite stolt, haha :) nu ska jag vila lite, sen ska jag in till stan och jobba på grupparbetet, vidare till finaste Valle <3 mys <3 och sen kanske filmkväll? får väl se. ni får lite utvalda bilder från fredagen iallafall :)

min "teknologoutfit". inte bästa bilden men,

Hannah & Lina :)

på förfesten på Helsingkrona :)
Sabina, Ellinore &HEdvig :)

Vanda, Anna & Emil :)

No comments:

Post a Comment