Saturday, October 29

play me a song to set me free, '

Vilken dag och vilken kväll!
Valle dök upp hos mig under torsdagkvällen, vi gosade och kollade på film och fikade och masserade och myste. Jag var riktigt trött mot slutet av filmen men hade svårt att somna ändå.. Vi tog oss upp i vettig tid, fixade frukost och slappade i en soffa och myste och duschade och hade det allmänt superfint <3 efterlängtat och underbart, han gör mig så otroligt lycklig! han är kärlek <3

När Valle åkt började jag fixa mig lite. Eftersom det var Halloweensittning lät jag min outfit bestå av Sofias overall + svart linne, glasögon (där jag petade bort "glasen" som hade styrka i sig) och en penna bakom örat. Jens prydde mina armar med en massa matematiska och fysiska formler så jag skulle se lite smart ut också ;) Vid halv fyra begav jag mig till Hannah på förförfest, vi skrattade och fixade oss och tog kort och hade det allmänt trevligt :) när klockan närmade sig sex tog vi oss till förfesten som var i Helsingkronas källare och mötte upp en massa fler från klassen och några av faddrarna , och minglade lite tills det blev dags för sittning :) Vi hade roligt, med sång och prat och annat (i kombination med sång och prat och annat från de andra två sittningarna som vi samsades med i salen), även om maten inte riktigt var i min smak. En halvljummen soppa som förrätt, lax till huvudrätt (vilket jag skänkte), och glass till efterrätt (vilket de glömde servera mig & Vanda). men så kan det va! Mellanfesten hölls i en korridor på Helsingkrona, där dök det upp ännu fler från klassen och det blev mer mingel, prat, dans och bilder. strax efter elva blev det dansdansdans med fint folk <3 och det var sjuukt kul, även om jag under ett tag var.. devastated, för att jag inte fick igång min mobil. som egentligen hade slut på batteri, men det var jag inte riktigt tillräckligt nykter för att inse, haha. tappade mina örhängen också, men det var det väl värt.!

Tack till alla underbara människor som gjorde gårkvällen så bra! <3 Extra tack till Jens för den fina utsmyckningen, till Sofia för lånet av overallen och allt stöd under kvällen, och till mina fina klasskamrater (Vanda, Erik, Anna, Lina och några till) för stöd och finast danssällskap. :)
Idag är det lördag, ikväll blir det nog korridorsfest (eftertentafest) och tiden fram tills dess tänker jag bedriva med kopiösa mängder film och te. och lite träning. lite bilder kommer kanske senare idag eller imorgon. puss på er!
bild som jag lånade från facebook.
togs av Jens när vi kom hem från Helsingkrona förrförra veckan :)

No comments:

Post a Comment