Thursday, October 6

the drug in me is you '

Lite vettigare tid att skriva här idag ^^
Det blev att gå upp tidigt, och jag vart ganska trött, blev det kanske ännu mer efter att ha kämpat mig in till stan i motvind. Läraren vi skulle ha på seminariet dök inte upp och vi var lite nervösa att vi skulle få göra kompletteringsuppgift allihopa, dock visade det sig att han trott att vi inte började förrän tio -och dök upp lite senare. Så det blev ett kortare seminarium, vi var väl där till strax innan halv tolv. Det började regna en del men jag klarade mig ganska bra hem iallafall :)

Bestämde mig för att vila lite, så jag powernapade till slutet av en dålig film, var ganska välbehövligt :) sängen är extra mysig när det regnar och blåser utanför! Hade egentligen tänkt träna, men överväger att vila istället då jag sträckt vaden på gårdagens steppass, det känns en del. Ikväll får vi se vad som händer, men nånting blir det iallafall :)

Och jag glömde ju nämna igår, att anledningen till att jag fick paket och att vi hade det extra mysigt var ju naturligtvis för att vi 'firade' vår sextonmånadersdag. Jag älskar dig, lite mer för varje dag <3 och imorgon bär det av på helgäventyr! underbart :)

första tillskottet till mitt armband :) älskling <3

i brist på annat att dekorera med :) lite nostalgiskt!


we hold the answers in our hearts,

No comments:

Post a Comment