Wednesday, October 26

just turn the page '

lugn dag. inte hänt så mycket, faktiskt.
hade tänkt skriva här tidigare idag men struntade i det då jag insåg att jag faktiskt inte direkt hade något att skriva ^^ Jag har mest pluggat idag. Läst, och så. kikat Gossip Girl och How I Met Your Mother. När klockan var kring halv sex eller lite senare trotsade jag &Sofia regnet och tog oss till Willys för att fixa de ingredienser vi saknade, och sen jäklar blev det bakning!

En plåt blev muffins med hallon/blåbär- &philadelphiafyllning (sjuukt goda!), två plåtar blev chokladmuffins med hallon, blåbär eller utan, och vissa av dessa blev sedan pyntade med rosa glasyr och strössel :) De såg kanske inte så proffsiga ut som vi hade föreställt oss men de blev riktigt goda iallafall! :) så nu ska det väl räcka ett litet tag? våra kylfack är iallafall fyllda med muffins &cupcakes och det är ju lite mysigt ^^

Sen blev det filmmys med fina grannar, vi intog sofforna på ovanvåningen med filtar, kuddar och tekoppar och kollade på Greven av Monte Cristo, det var en mysig film. och en fin kväll.
nu ska jag sova tänkte jag. planen för morgondagen ser ut såhär: tidig frukost, gym vid åtta-halv nio, stan vid tio och plugg till tre-fyra, träffa Valle ett tag <3, handla och sen laga mat. tror ni jag klarar det? mest skeptisk är jag väl till morgonträningen, men äh. det får gå!
har lite ångest över att jag inte sprungit på länge, och jag befarar att jag inte hinner imorgon heller (vill helst inte springa när det är så mörkt). Fredag? ja, det säger vi nog.



funkar kanske som motiverande?

måste tillägga, lite bonus sådära. snubblade över den här på facebook, måste säga att det ser ju faktiskt ganska fint ut! man glömmer lätt vad en sommardag kan göra med en stad. och jag måste säga att jag saknar Karlskronasommar.
saknar
sommarvärme och
sommarvänner och
sommarstunder med dessa.

några månader kvar,.

No comments:

Post a Comment