Thursday, October 27

but awesome,

vilken dag.!
efter en natt med väldigt dålig sömn lyckades jag ändå ta mig upp klockan sju för att äta frukost. Var på gymmet klockan åtta och körde enochenhalv timme styrka (uppskattades inte av mina handleder), kändes bra! :) sen blev det snabbt in till stan, köpa frukt och sen möta Sabina och Aniara på stadsbiblioteket för plugg. strax innan klockan fem var vi nöjda för dagen, och jag kan lättat meddela att vi i princip är klara med vårt arbete. Det var effektivt idag alltså :) tog bara paus för lunch, och jag undanvarade tio minuter någotsånt för att passa på att hinna prata lite med Victor &Camilla som var i Lund ett tag innan de skulle vidare mot Polen, mycket trevligt! :) känns som längesen.
Innan jag kom hem fixade jag lite bonusgrejer till imorgon, och handlade på vägen. Sen lagade jag mat (!) och nu har jag tre extraportioner, känns också bra. unnade mig några av gårdagens muffins också, sjukt goda verkligen! Om en stund kommer Valle hit <3 då blir det gos och så sover han här :)
Imorgon ska jag ut och springa, och sen tagga !!! inför kvällen :D




pick me up now,
I need you so bad

No comments:

Post a Comment