Saturday, October 15

as we've been singing times before '

Igår var en produktiv dag!
Inledde med ett afropass, och cyklade därefter in till stan för att skaffa mig ännu ett lånekort, den här gången på stadsbiblioteket, för att kunna få tag på ett exemplar av nästa veckas bok :) sen blev det att cykla hem och handla på vägen, och så vart det bara att sätta igång med bakningen!

Någon timme senare hade jag tvättat, pluggat och producerat fyrtio små och söta sockerkringlor :) bild på det finns på facebook, och dyker upp här idag eller imorrn :) när bakningen var klar blev det te och lite läsning innan jag började fixa mig.

Strax efter sju promenerade jag bort till Delphi, där vi var bara fyra till en början, men det fylldes på ordentligt och det blev en riktigt rolig klassfest! :) med snack och dans och skratt till sen kväll. När vi bestämde oss för att dra ut fick jag skjuts av Tolde, dock hade vi båda glömt saker och fick vända, ta en liten extra vända innan vi slutligen kom till Helsingkrona. Där blev det dansdansdans, träffade en massa folk, däribland en av mina kära grannar :) Jens var lika dansglad och kvällens bästa var nog när han sa att han hade sin cykel där, och därmed räddade min hemfärd :> och vi var där och dansade allt vad vi hade tills det stängde, gick några varv i en korridor och sen fick jag åka pakethållare hem; många fina blåmärken från det idag! Strax efter hemkomsten joinar även Emelie och Erik, och det blir eftersnack och kameravisning i köket till sent.

Det var en riktigt härlig kväll, sjukt kul! Efter en dusch och en del velande imorse bestämde jag mig för att åka hem idag, och sitter nu på tåget med destination Karlskrona och funderar över vad jag glömt. Ikväll ska vi fira att Filip fyllt tjugo, och jag ska få träffa massa fint folk! <3

Hoppas ni får en bra helg, jag ska ha en toppenhemmahelg och är åter i Lund sen måndagkväll. Men ni hör från mig innan dess såklart :)
PUSS

No comments:

Post a Comment