Tuesday, October 11

you cannot stop what never ends '

blev att gå upp tidigt idag,
lektionen började vid tio, och vi lyckades sitta inne medan regnet öste ner utanför, bara för att efter lektionens slut gå genom dörrarna ut i vårvarmt solsken. Då jag planerade att stanna till biblioteksinfon en timme senare sällskapade jag med Tove för lunch på Coffee break, en scones som var god och lagom att äta där, en kaffe att ta med och förtära på en bänk i solen. Infon var klar på en timme ungefär, och eftersom solen fortfarande höll sig framme bestämde jag mig för att inte slösa bort den, och lät mig därför bli alldeles solvarm på en bänk istället för att cykla hem. Fick sällskap av Ellinore och Ulrika, och när de drog sig mot en bonusföreläsning hittade jag Edwin, Vanda &Tolde och därför blev det Pushing Daisies och bullar som eftermiddagsfördriv, och en vända till Nova för nya strumpbyxor som kvällsfördriv.

Har kikat lite mer i boken, kollat på nya serieavsnitt och en tredjedels film och ska väl se sista tredjedelen nu medan jag väntar på tvätten. Imorgon blir det bland annat gruppmöte, garanterat en löprunda och äntligen tid till att träffa min soulmate. och jag vet. jag vet att jag hade en hel helg med honom; trots det har jag saknat honom ända sedan jag kom hem. lite extra efter att jag såg cancerfilmen; fick ett extra stort behov av att uttrycka hur mycket jag aldrig skulle klara mig utan honom och hur uppskattad och älskvärd och bästihelajävlavärlden han är. bästa som finns. utan tvekan. unquestionable. såärdet.

en hyfsat ny låt, bytheway, som är brabrabra och ganska fast på hjärnan ibland är
The Drug In Me Is You - Falling In Reverse
, som påminner mycket om Escape the Fate, tycker jag. och det är inget dåligt alls!



she's on fire, but her ember burns her bridges

No comments:

Post a Comment