Monday, October 3

stay awake with me,'


Bloggar från mobilen från sängen idag, eftersom jag egentligen borde sova.
Idag har vart en bra dag. typ. Tog ett hyfsat tidigt tåg till Malmö efter att ha vart och handlat lite. Hälsade på Mormor, fick middag och te och kakor och så blev intervjun klar! Därefter blev det att möta Hampus :) det blev fika och stan och så fick jag prata av mig och klaga lite, vilket kändes ganska bra, haha ^^ det var mycket trevligt iallafall :) tyvärr hittade jag inget fint att köpa, vilket gjorde mig lite besviken. men det sparade mig pengar iallafall! :)

Väl tillbaka i Lund var jag hemma en stund och fixade lite, och resten av kvällen har jag tagit en paus från mig själv, kollat på Pushing Daisies och lärt mig göra tiramisu i trevligt sällskap. jag har lite mer hopp och lite mindre ångest. Imorgon hoppas jag att saker löser sig; för övrigt blir det lektion, föreläsning och bakning eftersom det ju är Kanelbullens dag! :)

Det om det! Imorgon får ni nog ett vettigare inlägg och kanske en bild på min vägg, där jag, i brist på annat, dekorerat med min stora signerade canadaflagga :)
Natti, sov gott alla!

No comments:

Post a Comment