Tuesday, October 18

happiness '

Så, igår blev jag mött på stationen av älskling :)
Vi tog oss hem ganska snabbt och låg och pratade och kramades ett tag, dock var jag sjukt trött så vi tänkte sova tidigt. Ironiskt nog hade jag väldigt svårt att sova och har därför vart ganska trött idag.; var dessutom uppe tidigt imorse för att duscha. Det småregnade när vi gav oss iväg till skolan, och det blev bara värre med tiden :( Efter lektion och snabbt gruppmöte gick jag en runda till apoteket för att fixa en salva till tatueringen, som jag dessutom fixat bild på ^^ så om ni missat bilden på facebook så får ni se den här istället :)

När jag skulle cykla hem igen regnade det riktigt ordentligt, så var ganska blöt när jag var framme.. men det blev att fixa med lite bilder (bland annat lägga upp bilderna från i lördags) och invänta hemtentan. Under tiden jag väntade dök Valle upp igen :) <3 tanken var att vi skulle till Nova, men då vädret var lite ostadigt och jag var sjukt trött lyckades jag övertala Valle att skjuta upp det :* Jag kände nästan som att jag hade kunnat somna då, så när väl hemtentan dök upp (efter lite stress &inombordskaos) så väntade jag lite med den och myste med min världensbästa <3 istället :)

Nu har jag dock hunnit spåna en del, och läst lite i veckans bok. tänkte lämna det så och sova tidigt, för att kunna gå upp i vettig tid imorgon. Kanske blir det Nova imorgon, förhoppningsvis blir det någon form av träning. Plugg blir det ju garanterat, men inte tjugofyra timmar i sträck, det är för mycket begärt. Vi hörs igen imorgon.

No comments:

Post a Comment