Tuesday, October 25

pure diamonds '

Var uppe hyfsat tidigt, lite innan jag vaknat tror jag.
Och som väntat kände jag träningsvärk i större delen av kroppen, armar, axlar, bröst, skuldror, rygg, mage, midja, ljumskar, det känns i princip hela tiden och ännu mer nu, men det är väl så det ska va :) har sedan dess avverkat X antal timmar på biblioteket med min livsberättelsegrupp, vi har fått till Syfte och Tillvägagångssätt samt någon sida analys. Känns bra! Blev lite lunch också, på bibliotekscaféet, så efter ett tag började man känna av bristen av frisk luft. Det var ju inte speciellt varmt heller. Tog en liten runda på stan när vi var klara och träffade på en av mina fina grannar :) handlade lite på vägen hem, sen blev det lite plugg och innan jag visste ordet av det var jag påväg till Gerda! hade inte tänkt dra dit egentligen, fast det var verkligen välbehövligt.

Blev ett pass med Pulsstep, så jag hoppas min vad överlever.! Återstår att se ^^ imorgon tror jag att det är dags för bakning igen? Och det bästa med idag, CSN + stipendiepengar. Äntligen!
Har kollat film och druckit en massa te, nu ska jag läsa mig till sömns.
puss på er!




varje ord är en hopplös dröm,

No comments:

Post a Comment