Wednesday, October 19

keep calm '

Idag är en pluggdag.
Har vart uppe ganska tidigt, har läst och handlat och fixat lite, och pluggat en massa. Har skrivit ihop ungefär en A4 (lite mer då man måste ha 1,5 radavstånd) så om jag anser det jag skrivit vara dugligt, skulle jag alltså kunna säga att jag i princip är klar med en halv tredjedel av hemtentan. Känner att jag snart behöver en paus, gärna innefattande träning. Hade vart skönt att springa en runda fast det är lite kallt och blåsigt.

Mycket mer roligt än så blir det inte, men jag kan iallafall dela med mig av lite andra trevligheter :) nu har jag inte lyssnat på musik alls sedan jag började plugga igår, men de senaste dagarna har jag haft den här låten som bakgrundsmusik:
Chromeo - Fancy Footwork
som jag från början hörde i Step Up 3D. den är lite catchy!
Det andra jag tänkte delge är en riktigt snygg bild (tycker jag) som jag såg när jag var och tatuerade mig. skulle vilja ha den (utan det gula och ramarna och det), typ på skuldran eller något i den stilen? Gillar den riktigt mycket iallafall, känns som jag ^^ Vad tycker ni? :)





Just come and follow me
we'll meet up on the dancefloor

No comments:

Post a Comment